Menu
ZŠ Matice školské 3
ZŠ Matice školské 3, České Budějovice
rozšířené vyhledávání

Informace pro zákonné zástupce dětí přijatých do první třídy, které byly sděleny na informační schůzce, jsou shrnuty v souboru "Informace pro rodiče 2025" pod ikonou "Zápis do 1. tříd"

8.A a 8.C - TEP factor Boyard

8.A a 8.C - TEP factor Boyard

Třídy 8.A a 8.C vyrazily 22. 5. 2025 na unikátní indoorovou týmovou hru TEPfactor Boyard inspirovanou známou pevností Boyard. Hra má za úkol prověřit týmového ducha, spolupráci mezi žáky ve třídě, ověřit zručnost, sílu, logiku a trpělivost.

V zákoutích pirátské jeskyně se pětičlenné týmy pokusily zdolat celkem 25 úkolů. Při některých úkolech stačilo přemýšlet jen trochu, při některých se muselo přemýšlet docela dost. U jiných úkolů byla potřeba obratnost, mrštnost a síla. Všichni se zapotili a ačkoliv se žádnému z týmů nepodařilo otevřít truhlu s pokladem, všichni zažili skvělou zábavu a celý den si moc užili.

Datum poslední aktualizace: 1. 6. 2025 22:53
Autor: Mgr. Barbora Kadlecová

Škola

Kalendář akcí

Po Út St Čt So Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6

Fotogalerie

Nejnovější fotogalerie

Objednání stravy

ikona

Bakaláři

ikona

Office 365

ikona

E-pokladna

ikona

Robotel Homework

Smart Class Logo

O škole

„Cestou poznání k dosažení všestranného rozvoje a harmonie žití."

Základní škola, Matice školské 3, České Budějovice vznikla rozhodnutím MŠMT jako samostatná státní příspěvková organizace a je samostatným právním subjektem. Kapacita školy je 550 žáků, součástí školy je školní družina s kapacitou 180 žáků se šesti odděleními a školní jídelna s kapacitou 550 obědů.

Do sítě škol byla základní škola zařazena dne 27. 3. 1996. Škola poskytuje základní vzdělání žáků, zajišťuje provoz školní družiny a zabezpečuje stravování dětí, žáků a pracovníků školských zařízení dle platných právních předpisů. Škola má devět postupných ročníků a současně se zaměřuje na výuku cizích jazyků anglického, německého a ruského. Rozšířená výuka jazyků je zavedena od roku 1991. Od roku 2010 je do výuky aplikována cizojazyčná výuka metodou CLIL (matematika, výtvarná výchova, zeměpis, dějepis). Škola umožňuje rovný přístup ke vzdělávání všem žákům bez jakékoli diskriminace a vytváří podmínky pro jejich zdravý vývoj.